Friss topikok

  • Alfőmérnök: Frissítve új videóval! (2018.07.13. 22:28) "Alfik és egyéb pszichopaták"
  • Alfőmérnök: "TothJanJ 2016.04.16. 17:01:56 További fejlemények Prof. Elek Gábor ügyében: orulunkvincent.blog.... (2016.04.19. 22:29) Zaklatás
  • Mr Falafel: Mivel bosszantottad már fel magad megint ennyire? :-))) Gloire szerintem nem is létezik. Nem értem... (2012.11.14. 19:26) No comment
  • tesz-vesz: @Mr Falafel: akkor honnan nyomtad fel az adatait? (2012.05.22. 14:28) I. Volt egyszer egy kommentfolyam...
  • tesz-vesz: @Alfőmérnök: Jézusom, mikor ergé kitiltott létrehoztam egy posztot, melyben a fideszt és a mandine... (2012.05.09. 10:17)

Utolsó kommentek

  • Alfőmérnök: Frissítve új videóval! (2018.07.13. 22:28) "Alfik és egyéb pszichopaták"
  • Alfőmérnök: "TothJanJ 2016.04.16. 17:01:56 További fejlemények Prof. Elek Gábor ügyében: orulunkvincent.blog.... (2016.04.19. 22:29) Zaklatás
  • Alfőmérnök: "jotunder · orulunkvincent.blog.hu 2016.01.02. 09:09:09 @egysmás: Ő Alfőmérnök. kocsogloxonesgloi... (2016.01.02. 11:42) Zaklatás
  • tesz-vesz: fék, te állsz alfő és rozi mögött is? még az ügyvéd nevét is kicsillagoztad? egy biztos ponz se ... (2013.08.25. 17:27) Zaklatás
  • Alfőmérnök: Rozika, te ezért fizettél is? (2013.05.16. 07:37) Zaklatás
  • Utolsó 20

"Ami a költözést illeti: tudom, hogy nehéz kilépni a tömegvonzásból és abból a szuggesztióból, hogy egy olyan népszerű oldal, mint a Mandiner, összehozza a kommentelőket, és hogy így befolyást lehet gyakorolni az olvasókra. De a blogradar óta ez nem sokat számít. Aki olvasni akar, csak elhelyez itt egy poloskát, egy másik bookmarkban meg ott tartja a mandiner.hu-t. Nagy kaland. Az biztos, hogy ezen az oldalon nem fogjuk moderálni sem Tölgyet, sem Magunkat." (Loxon)

 

A mandineren tölgy egy hozzászólását törölték, amiben felszólította ergét, mint egy tanárbácsi, hogy kérdezzék meg Lánczit, mielőtt hülyeségeket írnak róla. Erre kitört a pánik, és erre hivatkozva (júúj, cenzúráznak!!) tették át a doom által alapított kommentfolyamot a debil jósdába (mintha valami új dolgot fedeztek volna fel), azzal a kitétellel, hogy ott majd nem lesz moderálás. Persze a kis pöcs loxon, meg gloire rögtön elkezdték a nekik nem tetsző kommenteket (abandit, meg az én kurvaanyázásomat) moderálni, mikor az eredeti kommentfolyamban tudomásom szerint soha nem volt moderáció, tölgyet sem onnan moderálták ki (hanem egy másik posztból, ahol offtopic volt a hozzászólása).

A fenti idézetben az un. kommentfolyam - tehát egy tetszőleges poszt alatti kötetlen "csevegés" - szereplőire vonatkozott a Magunk. Ezt Loxon mondta később, mikor kifogásoltam a moderálásomat, és felhoztam neki ezt a szövegét.
Nem mintha különösebben zavarna, én csak annyi következtetést vonta le belőle, hogy komolyanvehetetlen, megbízhatatlan, pitiáner figura, (miközben elmúlt idők erkölcseit sírja vissza).
Tölgynek egy, azaz egy kommentjét moderálták ki ergéék, szerintem sem volt szép dolog (más offtopic hozzászólásokat nem szoktak kimoderálni, csak nagyon ritka esetben), de ami hisztit csaptak körülötte, az már nevetséges volt.
Ja, és Armagedeont is moderálták delfoi jóskáék, nemrég meg bbjnicket szólította föl gloire távozásra. Ilyen a régi, "Doom-féle" kommentfolyamon nem volt.

(a szöveg egy része átvétel innen: http://mandiner.hu/cikk/20120104_malnasi_bucsuzom )

 Frissítés: Azóta kitiltották, kimoderálták Armagedeont -- akivel a blog egyik gazdája szokott jókat cseverészni konteókról -- bbjnicket meggyalázták, megregulázták, és kilátásba helyezték az elbocsátását.

Mindezek alapján én a delphoi jósda két "bloggazdáját" gerinctelen, pitiáner, kisstilű, beképzelt, hatalommániás pöcsnek nyilvánítom.

 

 

165 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsogloxonesgloire.blog.hu/api/trackback/id/tr243591410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 16:40:38

@tistedur: Legyen óvatosabb, túl sok patkány van a neten.

tistedur 2012.01.21. 16:53:14

@evil overlord: köszönöm :) megpróbálok óvatos lenni, de amint látod, a hadnagy úr is gyorsan megtalált :)
esetleg megkérem alfit, hofy vegye ki a fél hármas fejtörőt :)

Alfőmérnök 2012.01.21. 16:56:46

@tistedur: Komment röpült (én is akartam szorgalmazni).

tistedur 2012.01.21. 17:18:03

egyébként nekem tényleg hiányoznak azok a régi kommentfolyamok: volt szó mindenről: zene, főzés, kultúra; ráadásul még azokkal is lehetett normálisan "beszélgetni", akit esetleg lehülyéztél a másik posztban. emberi volt :)

Alfőmérnök 2012.01.21. 17:28:22

@tistedur: Ezt mondom én is. Más volt, nem főnökösködött senki, elvileg ugye doomhammer volt a "főnök", de neki nem volt moderálási joga, egyébként sem moderált volna, csak néha ironikus megjegyzéseket tett a kommentelőkre.
De ha nekik ez így jó, felőlem csinálják, én nem nagyon veszek részt benne. Gloiret azért küldtem el a kurvaanyjába, mert valami olyasmit írt, hogy "szégyelljem magam, hogy egy Chagallt népszerűsítek". Mit képzel, ki ő nekem, hogy nevelni akar? Ja értem, hogy az ő blogja, ő mondja meg, hogy mit írjanak a kommenetlők. Erre mondtam, hogy akkor csá, én innen elhúzok a picsába. Ha ez volt a célja, elérte. (Egyébként előtte még Elpetet és BBjnicket is elüldözték.)

tistedur 2012.01.21. 17:32:41

@Alfőmérnök: a jósda olyan, mint amikor összeenged négy bármilyen kisszámú szakmához tartozó embert: mindig ugyanarról és ugyanazokról és ugyanazt mondják :)

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2012.01.21. 17:49:18

micsoda titkokra derült itt fény, ha ezt egyszer elolvassa 10.000 év múlva egy webkutató akkor vajon mit fog gondolni magában?

tistedur 2012.01.21. 17:55:42

@Blassius: azt, hogy az emberi természet véltozatlan :)csak az emberé változik :)

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 20:50:16

@tistedur: Azon töröm a fejem, ki lehet a hadnagy elsőnickje :)

A közös "ellenség" összetartotta a társaságot, de amint azt legyőzte a Fospumpa, előjöttek az ellentétek.

@Alfőmérnök: Valóban belterjes lett a dolog (amennyire én látom, nem nagyon nézek be). Hozzá kell tennem, hogy gedeon vakoló-mániáját sosem bírtam.

Alfőmérnök 2012.01.21. 21:08:25

@evil overlord: Gedeon vakoló-mániája alá Loxon "adta a lovat". Ha többször figyelmeztetik, ő is visszafogja magát. Számomra meglehetősen unszimaptikus dolog, hogy odaédesgették magunkhoz, elcseverésztek vele, aztán egyik pillanatról a másikra kibaszták.

A "közös ellenség"-dologban igazad van, de szerintem ha maradtak/tunk volna a mandin, megmaradt volna a sokszínűsége a kommentfolyamnak. Sokan nem írnak a jósdára (pl bz249, te sem, egy időben bbj, meg elpet sem), akik résztvettek a kommentfolyamnban. Gondolom nyilván érzik a "belterjességet", az "irányítottságot", vagy valami más kifogásuk van, ami a kommentfolyammal szemben nem volt.

tistedur 2012.01.21. 21:15:50

@evil overlord: :) nem szereted a konteókat?! :)
(van közös pontom gedeonnal: én sem szeretem makoveczet, csak nekem mások az indokaim :) )

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 21:21:38

@Alfőmérnök: Már hosszabb ideje nem nagyon követem a jósdát, azt tudom, hogy gedeon (és abandi) egyszer csak megjelent, de hogy mi lett vele/velük azt nem. Loxon is túlzottan érdeklődik a vakolók iránt.

Igen, valószínűleg tényleg más lett volna a lefolyás a mandineren, ha más nem azért, mert ott nem lehet a főnököt játszani.

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 21:32:56

@tistedur: Amíg az ember meg tudja különböztetni a tényeket a fantáziától, addig nincs bajom.
(Mivel nem vagyok oda különösebben a 20. századi művészetért - értsük ide az építészetet is - ezért inkább passzolok :) )

Alfőmérnök 2012.01.21. 21:37:08

@evil overlord: Illetve a főnök ott a mandiner szerkesztősége. Az átköltözésnek két indoka volt:
- moderálnak (valóban volt egy moderáció, csak nem a kommentfolyamban, de rendesen befostak tőle)
- ez egy "libi" hely, ide nem akarunk tartozni

Én összességében úgy látom, hogy a mandiner jobb "főnöke" volt a kommentfolyamnak, mint a gloire-loxon páros.

tistedur 2012.01.21. 21:45:56

@Alfőmérnök: régen minden jobb volt... nagyobb volt a sütemény a cukrászdában, a feles 5 cent volt, sőt még a nickek is szórakoztatóbbak voltak :)
(előbújt konzervatív énem: de régebben tényleg nem volt egysíkú egy-egy nick. pl. tölgy sosem volt egy franciásan könnyed társalkodó, de évekkel ezelőtt még volt humora és értette az iróniát. bb sem volt ennyire monomán,)

Alfőmérnök 2012.01.21. 21:51:59

@tistedur: Tölgynek most is van humora, csak túlságosan kifinomult és már kiismerhető. Bbjnick beleőrült az Orbán-gyűlöletébe.

tistedur 2012.01.21. 21:55:56

@Alfőmérnök: ha tökgynek van humora, akkor máshol mutatta meg, mint ahol én olvastam. bb nem őrült meg, bb csalódott, ráadásul jó nagyot. nehezen viseli.

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 22:00:14

@Alfőmérnök: Nem értem ezt a moderáció ügyet:
- sem azt, hogy RG miért törölte tölgy egyik kommentjét
- azt meg végképp nem, hogy a PJ klujb miért sértődött meg ezen, bár ha jól emlékszem ekkor volt Turul elég szerencsétlen kunczés TV beszélgetése + a mandarinok kissé negatív (szerintem jogosan az) évértékelése
Valóban kissé libi a mandiner, bár mint south parki monarchista nincs vele komolyabb bajom

@tistedur: A Vérfarkas hatalomrakerülése mindent tönkretett ;) Pl. Elpet is alaposan megváltozott tőle

Alfőmérnök 2012.01.21. 22:00:35

@tistedur: Hát egy kommentel feljebb még azt írtad, hogy tölgynek volt humora, most meg azt írod, hogy máshol mutatta meg, mint ahol olvastad. Nem ellentmondásos ez?
Nem csalódott bbj, mindig is utálta Orbánt és a fideszt, az OGY választásra sem ment el.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.21. 22:05:01

@Alfőmérnök: Gedeon most nálunk, a menekülttáborban jött elő az illuminátussal és szabadkőművesekkel. Ja, és a zsidó misztikus tradíciókkal. Szerencséjére vagy pechjére nálunk van egy igazi zsidó, aki benne van az ilyen csörtékben. Én élvezettel olvasom őket. Már ott tartanak, hogy gedeon az angol szöveget fordítja biboldónak, biboldó meg a hébert gedeonnak.
Minden azon múlik, mennyire tud valaki bánni az emberekkel, emberek közösségével. Úgy vélem, mindaz, amiről itt beszélgettek, erről szól.
Én ezért szeretem a kiskocsma hangulatát, mert ott, ha elcsattan is egy-két pofon, a végén együtt isznak tovább. Az úri kávéháza hangulata mindig mesterkélt, kimért. Nem állítom, hogy nem jó ez is olykor, de túlzásba vinni nem érdemes. nagyon rátelepszik az ember agyára, és elveszíti a könnyedségét.

Alfőmérnök 2012.01.21. 22:06:38

@evil overlord: Nincs kedvem kikeresni a posztot, de Láncziról írtak valami hazugságot, és ezt kifogásolta (joggal) tölgy. Majd ráírt ergé teljesen más témájú posztjára, hogy felkeresték-e már Lánczit (ha jól emlékszem) - ezt moderálta ergé, azzal az indokkal, hogy offtopic és hogy neki tölgy ne adjon utasításokat.
Egyrészt valóban nem volt szép dolog, hogy nem helyesbítették a hazugságot (már ha tényleg az volt), másrészt a Lánczis posztot (ha jól emlékszem) nem ergé írta, és a poszttal kapcsolatos kifogásokat oda is lehetett volna írni.

Alfőmérnök 2012.01.21. 22:12:43

@Mr Falafel: Igen, lényegében erről beszélgetünk.

Gedeon abból a szempontból érdekes, hogy esszenciálisan jelentíti meg a szabadkőműves világösszeesküvésben hívők archetípusát. Logikailag (majdem) teljesen koherens, amiket ír.

tistedur 2012.01.21. 22:18:11

@evil overlord: a mandiner liberális konzervatív vagy konzervatív liberális, de szerintem még ők sem tudták eldönteni :) elpeten szerintem titkos kísérleteket hajtottak végre hogy elkészítsék a homo fideszicust, de valahogy elszabadult.(pedig régebben tényleg gondolkodott)
a vérfarkassal nem az a baj, hogy hatalomra került, hanem az, hogy kik jöttek vele együtt.

@Alfőmérnök: azt írtam, hogy tölgynek pár éve még volt humora, mert tényleg volt. az utóbbi időben viszont hihetetlenül lekezelővé vált és véresen komolyan tudta magát venni.mondjuk nagyon sok nick keresztülment ezen a változáson:egysíkúvá váltak, frusztráltá..
falafelnek abban igaza van, hogy a kiskocsmai hangulat emberibb mint a kávéházi (egy platformra kerültem vele-ez a vég kezdete) :)

Alfőmérnök 2012.01.21. 22:22:51

@tistedur: Szerintem te veszed túl komolyan tölgyet, azért nem érted a humorát. Mindig is lekezelő volt, ez hozzátartozik a karakteréhez.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.21. 22:25:47

@Alfőmérnök: Azt nem tudom, mennyire koherens, mert nem értek hozzá, viszont a kurucinfós hülyeségekről biboldó gyorsan leszoktatta, és azóta akadémikusabb lett a vita.

Nekem ez a kitiltósdi, meg figyelmeztetősdi nagyon gáz. Az én értékrendemmel az ilyesmi nehezen összeegyeztethető. Anno az RTL Klub fórumáról éppen a moderálás miatt menekültünk el 7 év után. A táborban minden alaptag azonos jogosítványokkal rendelkezik. Lehet mondani, hogy én vagyok a főnök, de semmivel sincs több jogom, mint másnak. Nincs is rá szükségem. Ugyan ki vagyok én, hogy bárkit is utasítgassak? Irányt szabni lehet úgy is, hogy mások elvárásaival megegyezzen. Majdnem olyan, mint egy demokrácia, csak sokkal jobb.:-))

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 22:29:48

@Alfőmérnök: Nagyjából emlékszem a dologra (kb. annyi, hogy Láncziról volt szó). Azt nem értem, hogy miért törölte RG tölgy offtopik kérdését, annyira csak nem lehetett sértő.

Gedeon lehet, hogy egy vakoló ügynök, akinek az a dolga, hogy hülyét csináljon az ellenük nyomozókból. Az a gyanús, aki nem gyanús!

@tistedur: Turul szerintem inkább konzlib (gazdasági beállítottsága alapján gondolom), mások inkább libkonzok.
Elpet kapcsán egyetértünk, őt is megcsipszelték, csak nem az ufók.
Az viszont a Vérfarkas felőssége (borzasztó a káderpolitikája, bár azért van pár jó ember a kormány környékén). Továbbá erősen hiányolom a választás után igért alázatot (nem a posztkomcsikkal szemben, ők nem érdemlik meg, hanem az emberekkel szemben).

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.21. 22:34:53

@tistedur: Aki közíróvá óhajt válni a szó bármilyen értelmében, annak feltétlenül liberálisnak kell lennie. Ha arra adod a fejed, hogy gondolataidat másokkal megosztod, akkor nagyon nyitottnak és őszintének kell lenned. Ebben nyilvánvalóan benne van az is, hogy el kell tudnod viselni a másat, az eltérőt. A kritikákat is, természetesen. Nos, én a legtöbbeknél, - olyanoknál is, akiket egyébként nagyra becsülök - éppen azt a fajta nyitottságot és őszinteséget hiányolom, ami azzá tenné őket, amivé válni szeretnének. S amikor már ők is érzik magukon, hogy görcsös erőlködésük nem vezetett a kívánt eredményre, egysíkúvá, dogmatistává válnak.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.21. 22:36:39

@evil overlord: Turul Nobilis Kristóf ágyasa, nincs neki valódi személyisége azon túl. Ami volt, azt két aktus között elvesztette valahol.

Alfőmérnök 2012.01.21. 22:46:32

@Mr Falafel: Megnéztem a posztot, most nincs energiám végigolvasni, de érdekesnek tűnik. A kabbala egy misztikus tanítás, csak beavatottak számára megközelíthető. Szerintem ez nem a zsidóság specialítása, ez a miszticizmus lényege.

@evil overlord: Azért törölte, mert idegesítette. Nem tudom, hogy "megrendelésre" írták-e a Lánczis posztot, vagy hogy általában megrendelésre írnak-e, de az biztos, hogy nem volt tisztességes írás, és szokatlan volt, hogy kimoderálták tölgy hozzászólását. Mindazonáltal úgy látom, hogy túlreagálták.

tistedur 2012.01.21. 22:56:18

@Mr Falafel:ne használd szt a csúnya "l" betűs szót :)
van valamiféle szerepzavar: nem köziróvá, hanem közmegmondóvá akarnak válni sokan. volt egy oktatóm, aki kényszeresen "tanítani" akart az egyetemen: egyszer megmondtam neki, hogy ne akarja egy fél év alatt a fejünkbe préselni azt, amit ő 8 év alatt tanult meg - nem értette, mi a bajunk.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.21. 22:58:48

@evil overlord: Ha nem lenne nyilvánvaló, egyenesen a főhadiszállásról (muhaha!) érkeztem - eredetileg azzal a küldetéssel, hogy ugrassam egy kicsit Papillóma őrmit, de aztán önállósítottam magam egy önjáró löveggel. :)

Alfőmérnök 2012.01.21. 23:07:33

@tistedur: "kényszeresen "tanítani" akart az egyetemen"

Ezt nem egészen értem, hogy mit jelent.

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 23:17:43

@Mr Falafel: Muhaha, és a felesége ehhez mit szól?

@Alfőmérnök: Nyilván azért törölte, de ez felesleges túlreakció. Ha nem tesz semmit, az jobb lett volna.
Néha furcsa dolgokat csinálnak, pl. manyup melletti kiállás turul és jvizkeleti részéről kifejezetten szoci volt.

@Juan Gonzalez Fernandez hadnagy: Melyik főhadiszállásról? Az OKH nem lehet, nem stimmel a harcjármű. Marad a Stavka.
Egy ideig HH-ra gondoltam, de a dachau-s cikkhez írtak miatt erről letettem. L viszont tényleg lehet :)

tistedur 2012.01.21. 23:19:20

@Alfőmérnök:a szak amire jártam, kvázi önképzőkör volt, leszámítva a vizsgákat, ahol a lehetetlen kérték általában :)
volt egy-két ember a tanszéken,akik képesek voltak megtartani jól egy órát, de ők általában zavaró tényzőként kezeltek minket, akik az ő drága idejükből veszünk el heti 90 percet. a szóban forgó tanárunk az ellenkezője volt: nem tudott összerakni egy követhető előadást, a szemináriumokon a referátumainkat úgy kellett megtartani, hogy 3 egymásutáni órán kaptunk 10 percet, és emellett feltett szándéka volt, hogy "iskolát" teremt. komolyan mondom, karácsonyra neki akartam adni az oktatáselmélet jegyzeteimet.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.21. 23:28:54

@evil overlord: Remélem, maga nem elemző, vagy hadműveleti tiszt, vagy ilyesmi, mert akkor Magyarországnak annyi. Ember, nem képes megtalálni egy főhadiszállást? :)

tistedur 2012.01.21. 23:31:28

@Juan Gonzalez Fernandez hadnagy: csak be akarják ugratni, hogy több információt szedjenek ki magából...

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.21. 23:37:26

@tistedur: Maga tudja, hol van a főhadiszállás? Ne mondja meg, hogy hol! Csak hogy tudja-e. :)

tistedur 2012.01.21. 23:43:16

@Juan Gonzalez Fernandez hadnagy: vakon odatalálnék, de így, hogy még látok, így nehezebb...ötleteim vannak :)

evil overlord (törölt) 2012.01.21. 23:45:59

@Juan Gonzalez Fernandez hadnagy: A tüzérségi csapást Őrnagy elvtárs fogja intézni, neki kell tudnia a koordinátákat.

Alfőmérnök 2012.01.21. 23:49:58

@tistedur: Az egyetem szerintem főként az önálló tanulásról (annak megtanulásáról) szól, emellett ha az embernek szerencséje van, összeismerkedik egy-két formátumosabb oktatóval, tudóssal, stb. és személyes kapcsolatot alakít ki vele. A többi része csak egy papírfecni megszerzésére megy ki.

tistedur 2012.01.21. 23:51:59

@Alfőmérnök: én elvégeztem egy főiskolát egyetem előtt: a kettő között zongorázni lehetett a különbséget a fősuli javára. ott a tanáraim ha rámnéztek, akkor láttak :) tudtak tanítani, és meg is tudtak tanítani - és emelett elvárták azt is, hogy önállóan is tanuljunk.

Alfőmérnök 2012.01.22. 00:06:57

@tistedur: Hát főiskolán én még nem jártam.
De ismertem olyat, aki járt humán szakos egyetemre és főiskolára is (nagyjából azonos szakra) és azt állította, hogy a főiskolai képzés színvonalasabb, és szigorúbb volt.

Alfőmérnök 2012.01.22. 00:22:54

@evil overlord: A túlreakciót én tölgyék részéről (is) éreztem.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.22. 00:41:07

@tistedur: @evil overlord: Micsoda katonai analfabéták maguk! A főhadiszállás majd kiszúrja a szemüket, és mégsem találják. Nos, a főhadiszállás egy városban van, ahonnan vasútvonalak vezetnek ÉK-i, DK-i és Ny-i irányban. A Ny-i vasútvonal egy folyót szel át, a várostól K-re erdős terület van. Tüzérségi csapással ne próbálkozzanak: a Hauptquartier mélyen a vonalak mögött van, és olyan jó a maszkirovka, hogy amikor egy igazi Alfőhadmérnök meglátta, még ő is csak annyit hebegett, hogy "ööö, és ez így mi ez, na, nem tudom kinagyítani, segítsenek". :)))

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.22. 00:44:50

Nevet változtattam, hogy ne ragadjak a "Padilla őrmester ugratására létrehozott nick" szerepében. Ennek alkalmából kaptam egy előléptetést is. Mostantól elszabadult önjáró löveg vagyok! :)

tistedur 2012.01.22. 00:45:34

@Juan Gonzalez Fernandez hadnagy: én egy háborúban csak civil áldozat lehetnék, tehát nekem van felmentésem. :)
(egyébként a halálcsillag már magukra céloz, csak szólok)

@Alfőmérnök: én is ezt állítom. az elte végzett töriszakosainak egy részét a fősulimról kirúgták volna.

Manyi Béci 2012.01.22. 07:45:18

Alfő, maga kezd bezizzenni.

Na mindegy.
A helyzet egyébként a következő:
Loxon egy idősebb asszony, Elpet féltestvére. Gloire benősült a családba, és nemcsak a családi kisvállalkozás (fröccsöntő műhely) irányítását vette át, hanem a debilblog irányítását is. Elpet ezért meghasonult, és azóta 3 nicken próblja visszaszerezni a hatalmat, eddig sikertelenül. Ugyanis nem tudja, hogy Gloire Loxon régi szeretője és mentora, Loxon tképpen neki köszönheti, hogy tölgy bevette őt a páholyba, és minden vasárnap együtt járnak éjféli misére.
Turul ergé másodnickje, betyár=abandi, bbnick civilben balettművész.
Az egész debilblogot a háttérből Doomhammer (Manyi Béci felesége)irányítja, Gyurcsány személyes megbízásából.

Alfőmérnök 2012.01.22. 08:17:00

@Manyi Béci: Bezizzeni? És miből vonta le a következtetést? Hogy tényeket közlök és hozzá leírom a véleményemet? :)
De ha kell, átnevezhetem a blogot úgy is, "Volt egyszer egy kommentfolyam..." Kicsoda Loxon és Gloire, hogy nem szabad csúnyákat írni róluk?
Tényleg, maga miért nem ír a jósdára?

Alfőmérnök 2012.01.22. 08:31:11

@Manyi Béci: Nem számolom vissza, de minimum 3 éve nap mint nap olvasom azt, amit jobb híján "kommentfolyamnak" hívnak, ez szerintem feljogosít arra, hogy véleményt formáljak róla.
Szerintem loxon és gloire baszta szét. Én így látom, ez a véleményem, és ennek adtam hangot. Lehet, hogy nincs igazam, de ellenérveket még nem nagyon hallottam.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.22. 08:45:05

@tistedur: Azt hittem, ilyen szemtelen csak én voltam.:-)
Antropológián kértem magam egy másik szemináriumi csoportba, mert a roma kultúrát kutató tanárral túl sokat konfrontálódtam. Az mind semmi, de egy kari értekezleten, ahol mi, a diákok is jelen lehettünk, hiszen a tanszék ügyeiről volt szó, nyíltan kritizáltam Kunt Ernő módszereit. Kunt Ernőt nem nagyon hatotta meg, hogy egy feltűnően kisportolt testalkatú, nagyszájú diák vagyok. Olyan parázs vita kerekedett, hogy azt hittem, menten kirúgnak. Szó szerint megfagyott a levegő. Viszont onnantól Kunt szinte naponta ordította a nevem a folyosón valamelyik szünetben, mert, elmondása szerint én vagyok az egyetlen, aki a szemébe merem mondani a véleményem, mindenki más fél tőle. Bárcsak még most is megmondhatnám neki a véleményem! Sajnos nem tehetem, mert elment közülünk.
Jogi karon meg elsőben nem kisebb személyiséget teremtettem le keresetlen szavakkal, mint a hírhedett NSZK-t, azaz Nagyné Szegvári Katalin tanárnőt. Mi Szegvári "vodka" Katinak is hívtuk. Megígérte, hogy cserében szigorlaton elvág. Úgy mondta, "találkozunk Filippinél!" Attól a naptól a z incidensnél jelenlévő tanárok, köztük a későbbi dékán és két tanszékvezető a keresztnevemen szólított, noha voltunk elsősök úgy ötszázan. A szigorlat simán ment. Aznap az egyetlen voltam, aki a kánonjogot húzta és átengedték. Többek szerint Rácz hálából engedett át, amiért láthatta, hogy Kati nénit valaki a helyére teszi. Ezt a vélelmezést támasztja alá, hogy Rácz helyettem mondta el a tételt, alig hagyott szóhoz jutni. Ezen az úton is köszönöm szépen!
Pedagógia szakon viszont semmilyen afférom nem volt, amit igencsak furcsállok. Sőt, rektori dicsérettel diplomáztam, amire a dékán terjesztett fel.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.22. 08:51:09

@Alfőmérnök: Ez a kis fikablog már most elég népszerű. Persze a végtelenségig nem tud megélni pusztán fikázásból, de hűen mutatja, az embereknek kell egy kis feszültséglevezetés. A jósda, és minden más, ahol az ott is főnök bloggerek dominálnak, egy idő után présként szorítja az elmét, kell a felszabadulás. Szerintem nekik sem ártana, de lehet, hogy nekik a lazulás főbenjáró bűn.

Alfőmérnök 2012.01.22. 08:58:34

@Mr Falafel: Nem is hosszútávúra terveztem. Én leírtam, amit gondolok, elhangzott néhány értelmes hozzászólás - már megérte. :) Aztán ha téma kifutotta magát, bezár a bazár, vagy folytatódik máshol.

HToma 2012.01.22. 22:22:35

@evil overlord: Nem lehet, hogy a főhadnagy őrnagy őrnagy?

HToma 2012.01.22. 22:23:52

@HToma: Bocsánat Őrnagy Őrnagy

Alfőmérnök 2012.01.22. 22:48:13

@HToma: Nem ő az. Én ebből a kommentből bizonyosodtam meg kilétéről:
Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.22. 00:41:07

evil overlord (törölt) 2012.01.23. 10:37:23

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Ne legyen ilyen fölényes, az ellen üveggé olvad tüzérségünk csapásai nyomán.

@HToma: Nem hiszem, Őrnagy nem túl aktív mostanában, és azt hiszem a jósdán soha nem járt.

@Alfőmérnök: Lehet, hogy mégis csak HH lesz a főnick. A jósdán bz-re és Doomra is gondoltak de ez szerintem nem valószínű:
- Münsterből nem megy DK-re vonat, inkább délre, a harcjármű típusa sem stimmel
- London se lehet a főhadiszállás, és Doom sem jár a jósdára
Valamint nem emlékszem, hogy akár bz akár Doom kifakadt volna a netpatkányok ellene, mint HH.
Továbbá HH elszólta magát itt:
mandiner.blog.hu/2012/01/08/lenne_mire_szerenynek_lenni?fullcommentlist=1#c15452145

evil overlord (törölt) 2012.01.23. 12:48:27

@Holger Hartland: Ez bizalmas információ :)
Közelebb hajoltam a monitorhoz, de nem látom jól a nyugati oldalt.

@tistedur: Én inkább ezt ajánlgatnám:
www.youtube.com/watch?v=NVxQ958pfuw

Alfőmérnök 2012.01.23. 13:07:37

@evil overlord: Én is rá gondoltam, a stílusából is, csak nem akartam leírni.

Más: lehetséges, hogy KGB nem tudott a jósdáról? Mert az újtirpákon valami ilyesmit írt.
*******************************************

A jósda befulladni látszik. Loxon és Gloire sehol (gondolom privát leveleznek, spekulálnak). A kommentek 3000 felett, és nem nyitnak újabb posztot. Lehet, hogy készülnek valamire? Vagy elszégyellték magukat és nem mernek előbújni?

evil overlord (törölt) 2012.01.23. 13:13:27

@Alfőmérnök: Engem a főhadiszállás zavart meg :)

Biztos tudott róla, de az nem lep meg, hogy nem jár oda.

Loxon · http://konzervativok.blogspot.com 2012.01.23. 13:29:29

@Manyi Béci: Maga rosszabb, mint Jó Tündér. Tegnap ki is kellett hagyjuk a misét.

Alfőmérnök 2012.01.23. 13:36:59

@evil overlord: Őrnagyot nem nagyon ismerem, de amennyire ismerem, az alapján egész más a stílusa. Így eszembe sem jutott.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.23. 17:17:13

@Alfőmérnök: @evil overlord: Maguk csak ne spekuláljanak! Én én vagyok. A főhadiszállásnak már nincs kontrollja fölöttem. Nincs több közöm hozzá, mint KGB-nek Doomhammerhez, padillának málnásihoz, vagy bz249 M4-es tankjának a másik bz249 75mm-es PaK40-eséhez. Hanem az új Gloxkommentfolyamnak igen jól sikerült a dekorációja. Nem tárgyalnak a békés újraegyesítésről?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.23. 18:08:20

@Alfőmérnök: Fentebb olvastam, hogy Doomhammer nem jósdázik. miért? Az ő neve megmaradt, mert, ha jól emlékszem női személy, viszont feltűnően értelmes.

Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy 2012.01.23. 19:34:21

@Alfőmérnök: @Mr Falafel:
Nagy hülyeség ez, hogy már három kommentfolyam van. Most hova írjam meg, hogy ez milyen vicces:
hvg.hu/itthon/20120123_nefmi_ifjusag_program
"az adott iskolákban a vállalkozó tanárok (akiket Szabó Magda Abigél című regénye nyomán E-bigéleknek hívnának) segítenék az anonim módon bejelentkező diákokat mentálhigiénés, életvezetési vagy pályaválasztási problémák megoldásában"

Muhaha, csak én látom ebben robin masters keze nyomát? (Ld. még az élő könyvtár mint "empirikus tapasztalási mód" újrafeltalálását ugyanebben a cikkben! :))

Vajon hány percig fog tartani, míg az iskolai diáknyelvben ez E-bigélből E-bige lesz? Ha csini fiatal tanerő, akkor kiadós együttlétet mindenkinek egy E-bigével!

Különben maga az ifjúságot megcélzó program nem hülyeség, de annál nincs idétlenebb, mint mikor a felnőttek serdülő-szlengben próbálnak jópofizni.

Egyébként meg ceterum censeo, sok a három kommentfolyam. Akik nem hajlandók szóba állni egymással, azoknak persze pont jó így, de aki majdnem mindenkivel szót ért, pl. én, az szakadjon háromfelé?

Alfőmérnök 2012.01.23. 19:49:56

@Mr Falafel: Doomhammer nem nő, de tényleg értelmes, bár kissé zizzent figura (lásd: tirpákbokrétás blog), és eléggé műszakis/informatikusos gondolkodása van. Valakik "beépített" embernek tartják. A kormányváltás után talán ő volt az első, aki bírálta a fideszt, úgyhogy kiközösítették (nem szó szerint, szándékosan, csak elméleteket kezdtek gyártani róla, és megbélyegezték mint "komcsi-liberális" ellenséget) - ez is hozzátartozik az történethez. Egy időben sajnos én is kicsit elhittem ezt, ma már szinte biztos vagyok benne, hogy önszorgalomból nyomja a csávó. A magam részéről azért olvasom, mert külföldi oldalakat szemléz (nekem nem lenne energiám ennyit végigolvasni).

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.23. 20:03:59

@Alfőmérnök: Aszittem, nő. Tulajdonképpen mindegy. A tirpákok közül gammát olvastam már, és nem teccik.

Alfőmérnök 2012.01.23. 20:47:36

@Sören Vlagyimirovics Delgado főhadnagy: Egyetértek, de ilyen kis hülyeségeken én már nem bosszantom magam.

Ez nem is igazán kommentfolyam, inkább olyan meta-blog. :)

Alfőmérnök 2012.01.23. 20:54:33

@Mr Falafel: Talán azért hihették róla, hogy nő, mert úgy tűnhetett, hogy Manyi Béci a másodnickje. Ő viszont egyértelműen nő, de értelmesebb, mint elsőre látszik. Engem szórakoztat, ahogy időnként váratlanul megjelenik, mint egy bábfigura a paraván mögül, és elkezd szavalni. :)
Kovátsch Gamma Bertalan - ez talán tudható - Doomhammer szüleménye, egy időben Tóta W.-t parodizálta, most inkább BogárLacát, de nem nagyon olvasom; fárasztó.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.23. 21:36:54

@Alfőmérnök: Amiket Bogár mond, abban nagyon sok igazság van, de valahogy nem képes hitelesen előadni. Ezzel szemben Tóta egy szerencsétlen szellemi éhenkórász, akinek minden írása szarszagú az erőlködéstől.

Alfőmérnök 2012.01.23. 21:47:47

@Mr Falafel: Bogár első könyve (Magyarország és a globalizáció www.libri.hu/konyv/magyarorszag-es-a-globalizacio.html ) szerintem egész korrekt volt. Nem olvastam végig, csak átfutottam, de az egy normális ember munkájának tűnt. Az utóbbi időben mintha kicsit bekattant volna.
Tóta említésre sem méltó firkász. A stílusa miatt szokták dícsérni, de szerintem semmi eredeti nincs benne. A 90-es években én olvastam a Magyar Narancsot, ezt a slítust ők jobban nyomták (politikailag soha nem értettem velük egyet, de friss hang volt). Akkor még Para-Kovács és Bakács is szórakoztató volt.

tistedur 2012.01.23. 22:39:21

@Mr Falafel:bogár megőrült, de ez nem zárja ki, hogy van némi igaza. de ettől még hülye.

Alfőmérnök 2012.01.24. 20:14:59

@tistedur: Az azért már elég ciki volt, mikor bedőlt egy kamu Marx-idézetnek. Egy egyetemi oktató azért utánajárhatna a forrásoknak.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.26. 18:46:32

akkor itt "köszönöm meg" a jósdának (loxonnak), hogy kivágott, miközben az alfi f.szozások ott virítottak

Alfőmérnök 2012.01.26. 19:52:11

@Marschieren gehen mit Maschinengewehr: Gondolom nem figyelmeztetett előre.
Én meg beraktam trackbacknek ezt a blogot, de kiszedték a kis pöcsök.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.26. 20:27:16

@Marschieren gehen mit Maschinengewehr: El vagy tévedve, cimbi. A Jósda nem szoclib. talponálló, hanem konzervatív teakör. Jól tették, hogy kibasztak.

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.26. 20:37:45

@Alfőmérnök:
írtam egy kommentet, amiben ajánlottam egy tudományfilozófiai témájú google videot, azoknak akik felül kívánnak emelkedni az alfi féle rikácsoláson - ezt törölte, közben alfi f.szozásaival nem történt semmi

ezt szóvátettem, hogy úgy látsz a hatalom arcunkba nyomja ánuszrózsáját, és hogy az alfi ezek szerint a hatalom láncos majma - na erre kaptam a bant

nem értem ezt a hatalmi harcot (meg hát az is jó lenne ha tartani lehetne legalább úri körökben az egy nik-egy ember korrelációt)

@Mr Falafel:
nem mondja?! tényleg?!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.26. 20:42:38

@Marschieren gehen mit Maschinengewehr: Természetesen poén volt. Bizonyos magasságokba én nem vagyok képes emelkedni. Ezért is vagyok én Mr. Falafel.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.26. 20:44:33

@Alfőmérnök: Az előző háttér jobb volt, mérnökúr, ha meg nem sértem. Ez nekem picit átláthatatlan.:-))

Alfőmérnök 2012.01.26. 21:25:11

@Mr Falafel: Egyelőre kifulladni látszik a blog, de ha újból életre kel, lehet, hogy változtatok. :) Próbálgattam ezt-azt, végül a fenti tölgy(?)fa miatt maradtam ennél. ;)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.26. 21:37:07

@Alfőmérnök: Nyiss egy új posztot, és adj neki valami hangzatos címet. mindjárt felélénkül a forgalom. Kicsit gondozni kell, és lesz élet.

Ebben a formában a hozzászólások egybefolynak. Mondjuk, ha mindegyikre reagálsz, akkor jó, mert a sötétebb felület jó elválasztó.:-))

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.26. 21:44:26

@Alfőmérnök: egy mérnök nehogy ne tudjon már meghpiszkálni egy HTML-kódot - no meg talán van is valami szerkesztési lehetőség a blogadminisztrátori felületen

Marschieren gehen mit Maschinengewehr 2012.01.26. 22:57:42

@Mr Falafel: csak amit autodidakta módon felszedtem
a blogspot/blogger.com-on egyszer összerakosgattam magamnak egy blogot
a blog.hu-t nrm ismerem, de nem hiszem, hogy annyira más lenne

pl. a mérnök úr visszaválthatna valóban az előző skin-re, és utána a fejlécbe/főcímbe (header/main title) betehet egy szép fát - jön a hétvége, próbálkozzon :)

egy kis angoltudással meg alapfokú HTML-ismerettel már lehet valamit alakítani, segítségnek meg ott a google

Alfőmérnök 2012.01.26. 23:09:01

@Mr Falafel: Igazad van, tényleg egybefolynak. Majd lehet, hogy váltok, most html-ezni nincs energiám/időm.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.28. 08:33:21

@Alfőmérnök: Ez a felület tetszik. Egyszerű, átlátható, tehát praktikus.

Alfőmérnök 2012.01.28. 11:29:17

@Mr Falafel: A három madár kicsit szdsz-jellegű, de ezt leszámítva ez tűnt a legjobbnak. :)

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.01.28. 19:29:14

@Alfőmérnök: Ezek ragadozómadarak, az SZDSZ madarai meg kakukkok.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.02.05. 19:52:14

Finoman eltanácsoltak a jósdából. Tündéri Lalácska fogalmazta meg az elbocsátó szép üzenetet. Ami igazán meglepett, Dodó egyetértett vele. Nem gond, a jósdát levettem a listából. Amúgy meg igazuk van, ők határozzák meg, milyen közösséget akarnak.

Alfőmérnök 2012.02.05. 20:05:59

@Mr Falafel: Szerintem elsősorban nekem szólt, meg a különös módon felbukkanó újabb és újabb nickeknek.
Mondjuk meglep, hogy mennyire nem bírják a káromkodást. Szerintem ez álszentség, képmutatás.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.02.05. 20:41:49

@Alfőmérnök: Nem tudom, valójában kinek szólt, de számomra nem is ez a lényeg. A belterjességre törekvő közösségekben kellemetlenül érzem magam. A menekültbe, ha betévedne bárki olyan, akit nem kedvelek (pl. Jótündér vagy mavo), és ott hepajkodna, én nem szólnék rá. Sőt, érdekes szituációnak tartanám. Tőlem nagyon távol áll az olyan attitűd, hogy "nem vagyok kíváncsi rá". A vvirtuális világnak nyitottnak kéne lennie, nem befelé fordulónak, zártnak.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.16. 11:43:14

@Mr Falafel: ki ez a jótündér?
ha leleplezte tölgyet, akkor leplezzük már le mi is. szerintem még a régi korokból is vannak kapcsolatai, de agyára ment a rendszerváltás.
"nem bírta a váltásokat"

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.02.16. 12:01:44

@Mr Falafel: nem mondod, hogy jótündér nem nő??
férfi??
nyilván meleg, ilyen névvel, úgy is néz ki
és ebből már adódik a pszichikailag labilis viselkedés.
Elek Gábor matematikus,

menekulttabor.blog.hu/2012/02/13/remelem_orultok_vincent

mta.hu/cikkek/mta-doktora-oklevelet-vettek-at-2010-december-1-jen-126340

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.02.18. 18:19:18

@tesz-vesz: Nincs mit leleplezni a fickón. Ránézel a jóllakott napközis buci fejére, és láthatod, hogy retardált.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.05.09. 10:03:18

@Mr Falafel: honnan lehet tudni, hogy biztosan ő az? ezt már kérdeztem?

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2012.05.22. 11:16:05

@tesz-vesz: Mert tudom, hogy ő az. Amikor engem vegzált, és a húgomat próbálta piszkálni, felnyomtam az adatait a mandira. Nagy sértődötten visszavonult. Előttem ő nem titok. Amúgy egy senki, akivel nem érdemes foglalkozni.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2012.05.22. 14:28:59

@Mr Falafel: akkor honnan nyomtad fel az adatait?
süti beállítások módosítása